mitt&ditt

Alla inlägg under januari 2012

Av bir - 23 januari 2012 15:19

Nu  är vi på vårsidan i alla fall ,  men det är några månader kvar innan vi får vår här i norrland men det går sakta men säkert framåt.

Idag så kommer sonen och sambon för att äta blodbröd, stekt fläsk och vitsås till. Det är många år sedan som jag åt detta men så provade jag det när jag var till sonen och åt då var det faktiskt riktigt gott.

Idag har jag  hunnit med att fara till sjukgymnasten , handla lite , även in på intersport för att titta efter täckbyxor som inte var så stora men det var dåligt på den fronten , bara de jag redan har och det känner jag inte för.

Skulle sedan  när jag hade ätit lunch gå ut med grannen men hon var inte hemma så då gick jag själv på en prommis, skönt när man har varit ute .

Så nu ska jag snart börja att förbereda maten så de är klart när de kommer från sina jobb vid 5-tiden.

Hunden zigge kommer också att följa med ,  zigge hade jag hann om i lördags också när sonen och sambon åkte till ikea men istället för ikea blev det att åka på akuten för sonen har så ont i armen så det blev att sitta där i ca 4 timmar istället .

Ni  alla där ute ha en fortsatt bra och skön dag

Ovido - Quiz & Flashcards