mitt&ditt

Alla inlägg under april 2010

Av bir - 15 april 2010 12:44

Hej alla därute i rymden.

Nu börjar det kännas som det börjar bli sommarvarmt ute. Just nu är det + 14 grader och har varit ute på en stavgång i ca en halvtimme och det var jätteskönt men jag hade nog för mycket kläder på mig så jag blev väldigt varm.

Men det är av misstag som man lär sig säger de.

Katten Ivar tycker det är jättespännande att vara ute nu så  han blir så trött av att vara ute hela dagarna så han sover och snarkar på nätterna.

Idag ska vi på ett nytt husvisning så vi får väl se vad det blir av det men jag har kommit fram till att bilder ljuger ganska mycket så det är att se det i verkligheten i stället.


Av bir - 8 april 2010 10:25

Nu verkar vintern vara snart slut i alla fall men vi har kommit i mitten av april också.

Jag ska ut på en promis med stavar om en liten stund , det är skönt när man har varit ute men innan man kommer ut är det ganska segt tycker jag.

Katten älskar att vara ute nu men han gillar inte att bli blöt om tassarna.

Enligt prognosen så skulle det bli regn idag men så ser det inte ut just nu så det är kanske bäst att jag går ut så att det inte hinner att börja regna.

Av bir - 2 april 2010 14:53

  

Detta är min katt som jag tycker så mycket om. Ni som är djurälskare förstår verkkligen vad det betyder när man älskar ett djur hemskt mycket.

Som det ser ut så håller all snö att snart försvinna eftersom det har kommit en sol idag också men vi får hoppas att den kommer att vara kvar några dagar

Ni alla där ute  ska ha en riktigt skön påsk men mycket sol och ledighet.


Av bir - 2 april 2010 11:49

Jag kulle behöva uppdatera denna blogg oftare än vad jag har gjort men så är inte fallet.

Nu så märks det ute att våren är på gång för idag är det +6 grader ute men fortfarande snö kvar och den är jag så less på.

Jag önskar er alla en fortsatt bra och avkopplande påsk.

Ovido - Quiz & Flashcards