mitt&ditt

Alla inlägg under november 2009

Av bir - 8 november 2009 22:10

Nu sitter jag och funderar på att gå och lägga mig men att ta sig upp ur stolen kan vara nog svårt. När man är trött så kan det vara nog men varje kväll så brukar det gå  ialla fall.

Imorgon är det dags för min  behandling som jag alltid går på måndagar   så det känns lite mycket egentligen att åka 6 mil för att få behandling ca 30 min men vad gör man om man bor på landsbygden.

Idag har min son, hans flickvän samt hennes son varit här på middag samt uppvaktat på farsda och det var riktigt trevligt men om bara vädret har varit bättre så är det roligare att vara ute än om det är en massa regn.


Advent kommer med snabba steg närmare och det är riktigt trevligt när man kan börja tända adventljusstaken i fönstren och det blir så hemtrevligt överallt där man ser stjärnor eller ljusstakar.

Alla människor där ute i rymdet ni får ha en godnatt och sov gott.



Av bir - 6 november 2009 10:33

usch vilket dåligt väder det är idag men denna snö som kom har tinat bort och ersatts av en ihållande regn.

Det är +4 ute men skulle det vara lite sol så skulle det vara mycket bättre men man kan inte få allt man vill.

Idag är det handarbetsträff som väntar men tyvärr så har en av oss blivit sjuk så vi blir bara tv men det går det oxå.

Idag är det fredag så idag blir det en tv kväll och bara ta det lungt och sedan får vi se vad helgen har framför sig.

Ni där ute får oxå ha en trevllig heg och hoppas ni har bättre väder än vad jag här i norrland.

Ovido - Quiz & Flashcards