mitt&ditt

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Sommarvarmt ute

Av bir - 15 april 2010 12:44

Hej alla därute i rymden.

Nu börjar det kännas som det börjar bli sommarvarmt ute. Just nu är det + 14 grader och har varit ute på en stavgång i ca en halvtimme och det var jätteskönt men jag hade nog för mycket kläder på mig så jag blev väldigt varm.

Men det är av misstag som man lär sig säger de.

Katten Ivar tycker det är jättespännande att vara ute nu så  han blir så trött av att vara ute hela dagarna så han sover och snarkar på nätterna.

Idag ska vi på ett nytt husvisning så vi får väl se vad det blir av det men jag har kommit fram till att bilder ljuger ganska mycket så det är att se det i verkligheten i stället.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bir - 22 maj 2012 11:06

Klicka på loggan för byggla så kommer du direkt till deras hemsida.   Varför inte besöka denna sida för att läsa om olika renoveringar och få lite tips. Har även lagt upp ett projekt på byggla.se dä ni kan se hur trappen såg ut innan v...

Av bir - 21 maj 2012 20:11

         Tänk vad denna stora kille har vuxit. Tycker inte att det är många år sedan han var en liten baby. Han är otroligt vacker.    En fisketur med syskonen Refsbeck. Även katarinas man och barn  samt mormor och morfar finns med på...

Av bir - 23 januari 2012 15:19

Nu  är vi på vårsidan i alla fall ,  men det är några månader kvar innan vi får vår här i norrland men det går sakta men säkert framåt. Idag så kommer sonen och sambon för att äta blodbröd, stekt fläsk och vitsås till. Det är många år sedan som jag...

Av bir - 29 december 2011 19:14

Nu har julen varit och den var jättefin och bra på alla sätt. Båda barnen med respektive var hemma och även barnbarnen . Det var som en jul ska vara  nu blir nästa nyår och det kommer att bli en lugn och avkopplande helg. Lite renovering som väntar...

Av bir - 28 november 2011 12:27

Idag är jag ziggevakt( en liten hund som inte är större än vad min katt är) Just nu ligger han och sover en stund ska snart gå ut på en prommis med grannen och zigge. Men det blåser ganska kallt ute samt att nu har snön också  kommit hit till oss. ...

Ovido - Quiz & Flashcards