mitt&ditt

Alla inlägg under november 2011

Av bir - 28 november 2011 12:27

Idag är jag ziggevakt( en liten hund som inte är större än vad min katt är) Just nu ligger han och sover en stund ska snart gå ut på en prommis med grannen och zigge.

Men det blåser ganska kallt ute samt att nu har snön också  kommit hit till oss.

Har varit ute ute på en prommis med zigge men han var inte så intresserad att gå för det blåste ganska kallt ute.

Ha en bra eftermiddag alla

Av bir - 27 november 2011 09:26

 

Nu kommer julen med stormsteg men tittar man ut så känns det inte som att det är jul om ca en månad . Men denna jul tycker jag ska bli rolig för barn och barnbarn kommer . För vi har dem vart annat år för att det ska bli rättvist.

Idag kom första snön och den verkar inte ligga kvar för nu har det övergått i regn. Men var ut på julskyltningen och köpte julklapp som jag ska skicka iväg under veckan som kommer . I morgon ska jag vara hundvakt så vi får väl se hur det går men det går säkert jättebra.

Kommer med zigge kl 8.30 så jag ska få intruktioner hur jag ska göra för jag har inte haft hund på många år så allt kan ändras.

Har även tänt ett advent ljus i dag för det är första advent . känns lite mer som advent nu när det är snö på backen.

Ha en fortsatt bra och fin advent. Om ni är ute efter vägen så kör försiktigt


 

Ovido - Quiz & Flashcards